مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-13سياسي

الزام شهرداری تهران به احداث پارکینگ‎های زیرسطحی


اعضای شورای شهر تهران طرح الزام شهرداری به ارائه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران و پارکینگ‎های زیر سطحی با رویکرد مشارکتی را بررسی و به کلیات آن رأی موافق دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری گزارش دو کمیسیون شهرسازی-معماری و عمران-حمل و نقل را از طرح الزام شهرداری به ارایه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران و پارکینگ‎های زیر سطحی با رویکرد مشارکتی قرائت کرد و گفت: یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارایه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران و پارکینگ‎های زیر سطحی با رویکرد مشارکتی قبلا در صحن شورا به تصویب رسید و به کمیسیون‎های تخصصی ارجاع شد و در حال حاضر خلاصه آن را در این گزارش ارائه می‎کنم.

سالاری ادامه داد: فلسفه ارائه این طرح اینست که یکی از مشکلات شهر تهران بعنوان پایتخت کشور، کمبود پارکینگ است و این ناشی از چندین دهه رویکرد خودرو محوری است که تمام فضای شهری به جای پارک اتومبیل تبدیل شده است.

وی افزود: مدیریت شهری اقدامات گسترده‎ای را برای حل این مشکل پیش می‎برد و کمیسیون شهرسازی و معماری از حدود یک سال و نیم پیش قراردادی را با دانشگاه تهران منعقد کرده و پژوهش‎ها نشان می‎دهد که باید برای تامین پارکینگ در مرکز شهر ممنوعیت ایجاد کنیم؛ اما چیزی که در حال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شهرداری تهران به احداث پارکینگ‎های زیرسطحی

الزام شهرداری تهران به احداث پارکینگ‎های زیرسطحی