مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-13اقتصادي

رشد 12 درصدی جوجه ریزی در واحدهای تولید مرغ گوشتی لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از افزایش 12 درصدی جوجه ریزی در واحدهای تولید مرغ گوشتی این استان در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- ، اسفندیار حسنی مقدم در جلسه هماهنگی مسائل حوزه کشاورزی از افزایش 12 درصدی جوجه ریزی در واحدهای تولید مرغ گوشتی لرستان در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در دو ماهه نخست سال جاری تعداد 7 میلیون و 538 هزار قطعه در واحدهای مرغ گوشتی استان با تولید 12800 تن گوشت مرغ، جوجه ریزی شده است که در مقایسه با دو ماهه اول سال 1399 به تعداد 6 میلیون و 728 هزار قطعه میزان 12 درصد افزایش تولید و رشد نشان می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم معاینه فنی، تأمین سوخت و بررسی میزان ریزش کمباین ها افزود: کمباین داران با نرخ مصوب اقدام به برداشت محصولات استان کنند و تا برداشت کامل محصولات نباید از منطقه خارج شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: تاکنون 22 هزار و 40 تن گندم و 320 تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.

حسنی مقدم تصریح کرد: با توجه به کاهش 40 درصدی بارندگی و 50 درصد کاهش آب سدها، رعایت الگوی کشت ضروری است و کسانی که الگو را رعایت نکنند به مراجع ذیصلاح معرفی خواهند شد.

وی همچنین بر لزوم توجه به هرس، تغذیه مناسب، درست کردن سامانه های آبگیر و آبیاری تکمیلی باغات احداث شده در اراضی شیبدار، مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12 درصدی جوجه ریزی در واحدهای تولید مرغ گوشتی لرستان

رشد 12 درصدی جوجه ریزی در واحدهای تولید مرغ گوشتی لرستان