مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-13سياسي

دادستان تهران: نظام ما در اوج عزت و سربلندی است


دادستان تهران با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی بین پلیس پایتخت و دادسراها گفت: راه اندازی این سامانه موجب خدمت بهتر و کاهش هزینه ها می شود.

- دادستان تهران با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی بین پلیس پایتخت و دادسراها گفت: راه اندازی این سامانه موجب خدمت بهتر و کاهش هزینه ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی مهر در همایش هم اندیشی پلیس و دستگاه قضا با اشاره به اینکه ما در شرایط ویژه و برهه خاص از تاریخ سیاسی کشورمان هستیم، گفت: امروز دشمنان ما و در راس آن آمریکا و اسراییل و عناصر غربگرای داخلی شان، همه توان خود را به میدان آورده اند تا مردم را از حضور در صحنه نا امید کنند.

وی افزود: دشمن تلاش دارد که حضور مردم در پای صندوق های رای کمرنگ شود چرا که دشمن از این امر هراس دارد و بسیار نگران است.

دادستان تهران با بیان اینکه نظام و حکومت ما در اوج عزت و سربلندی است، گفت: هیچ نظامی در دنیا همانند نظام مقدس جمهوری اسلامی متکی به خواست و اراده مردم نیست.

دادستان تهران با بیان اینکه ما به نام دین به مردم خدمت می کنیم، افزود: تجلی رفتار ما به نام دین تمام می شود و این مسئولیت بسیار سنگینی است، چرا که اگر اشکالی در رفتار عملی و سازمانی ما دیده شود به نام دین تمام می شود، از این رو باید دقت لازم را در خدمت صادقانه به مردم داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان تهران: نظام ما در اوج عزت و سربلندی است

دادستان تهران: نظام ما در اوج عزت و سربلندی است