مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-13سياسي

شفافیت داوطلبان مانع رانت و سوء استفاده های شخصی می شود


شفافیت سبب می شود که داوطلبان در آینده تحت تاثیر رانت، سوءاستفاده های شخصی قرار نگرفته و در دام سرویس های امنیتی و اطلاعاتی خارجی گرفتار نشوند.

- ، انتخابات را یک رخداد سرنوشت ساز و حیاتی دانست و اظهار داشت: شفافیت در رفتار داوطلبان موجب اعتماد مردم می شود و انتخابات را حقیقی تر می کند، در واقع کار مردم آسان تر می شود و در نهایت انتخاباتی بر مبنای واقعیت شکل می گیرد.

وی شفافیت را هم چون پلیسی ناظر بر عملکرد انسان دانست و افزود: اگر عملکرد داوطلبان تحت تأثیر شفافیت بیان شود همه مراحل دیگر نیز بر اساس قانون طی می شود و مردم نسبت به عملکرد داوطلبان امیدوار شده و پای صندوق های رأی حاضر می شوند.

امام جمعه شهرستان دهاقان با بیان اینکه شفافیت مانع رانت و سو استفاده های شخصی می شود، اذعان کرد: شفافیت حق مسلم و طبیعی مردم محسوب می شود، مردم باید بدانند نماینده های آنها چه رفتار و عملکردی دارند و تا چه حد در راستای اهداف و رفع مشکلات مردم گام بر می دارند.

وی ادامه داد: هم چنین شفافیت سبب می شود که مسئول یا داوطلب از مسئله های حاشیه ای به دور باشند و تحت تأثیر رانت، سوءاستفاده های شخصی، ساده لوحی ها و سرویس های امنیتی و اطلاعاتی خارجی قرار نگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت داوطلبان مانع رانت و سوء استفاده های شخصی می شود

شفافیت داوطلبان مانع رانت و سوء استفاده های شخصی می شود