مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-13اقتصادي

آغاز عملیات گازرسانی به بزرگ ترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: عملیات گازرسانی به فاز چهارم ، به عنوان طلایی ترین و بزرگ ترین فاز اقتصادی در این منطقه از هفته آینده آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، گفت: با توجه به وجود صنایع با اولویت آی.

سی.

تی و آی.

تی و از سوی دیگر قرار گرفتن نیروگاه های گازی در فاز چهار، اجرای عملیات گازرسانی برای تغذیه این واحدهای بزرگ و همچنین سایر واحدهایی که قرار است پس از توسعه زیر ساخت ها در این فاز استقرار یابند نیاز صنایع در این بخش را مرتفع می کند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه انتخاب پیمانکار و مناقصه واگذاری پروژه گازرسانی به فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شده عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از هفته آینده آغاز خواهد و برنامه پیش بینی شده این است که در حداقل مدت ممکن این کار به پایان برسد.

ثناگو مطلق اظهار کرد: فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در زمینی به مساحت 165 هکتار و در هفت پهنه تعریف که با تکمیل زیر ساخت های این فاز با اولویت صنایع مرتبط با آی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات گازرسانی به بزرگ ترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام

آغاز عملیات گازرسانی به بزرگ ترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام