مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-13اقتصادي

ثبت 189 فقره شرکت تجاری در لرستان


سرپرست ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری اداره کل ثبت اسناد و املاک لرستان از ثبت 189 فقره شرکت تجاری در این استان و رشد 7 درصدی عملکرد در این حوزه خبر داد.

- ، محسن پهلوانی در سخنانی گفت: در دو ماه نخست سال جاری 189 فقره شرکت تجاری در سطح استان ثبت شده که شاهد رشد قریب 7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.

وی افزود: در راستای سیاست های سازمانی مصوب سال 1392، تمام امور مرتبط با ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری در مرکز استان به صورت متمرکز انجام می شود و متقاضیان ساکن در شهرستان نیز پس از طی مراحل تکمیل درخواست در سامانه جامع ثبت شرکت ها و ارسال مدارک با مراجعه به ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان محل سکونت و امضای دفتر الکترونیک آگهی تأسیس یا تغییرات خود را دریافت می کنند.

سرپرست ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری اداره کل ثبت اسناد و املاک لرستان بیان داشت: در حوزه شرکت های تجاری ثبت شده به تفکیک، 56 فقره شرکت ثبت شده با مسئولیت محدود و 111 فقره شرکت تجاری سهامی خاص داشته ایم.

پهلوانی یادآور شد: 22 فقره شرکت تعاونی و 18 مورد مؤسسات غیر تجاری طی امسال در لرستان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در امر انحلال شرکت ها نیز 22 فقره شرکت تجاری در دو ماهه امسال منحل شده است که در این مورد رشد 175 درصد را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم؛ اظهار داشت: تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 189 فقره شرکت تجاری در لرستان

ثبت 189 فقره شرکت تجاری در لرستان