مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-13اقتصادي

مراکز تولید رمز ارز غیرمجاز به مصارف خانگی ورود پیدا کرده است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با بیان این که توسعه مراکز تولید رمز ارز غیرمجاز بسیار گسترده شده و به مصارف خانگی ورود پیدا کرده است، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با بیان این که توسعه مراکز تولید رمز ارز غیرمجاز بسیار گسترده شده و به مصارف خانگی ورود پیدا کرده است، گفت: باتوجه به حجم بالای مصرف، تولید رمز ارز از طریق شبکه ی برق غیرمجاز انجام می شود، هر شهروندی که در سامانه ی سمات در خصوص تولید غیرمجاز رمز ارز اطلاع رسانی کند تا 20 میلیون تومان پاداش دریافت خواهد کرد.

اکبر فرج نیا در نشست خبری با موضوع کنترل و کاهش پیک بار، با اشاره به ناهمگونی تراز تولید و مصرف در تابستان، اظهار کرد: امسال طبق آخرین وضعیت، سه دلیل عمده باعث محدودیت مصرف برق در تابستان شده است، امسال طبق تراز تولید و مصرف، 9872 مگاوات منفی داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به کاهش حجم شدید بارش ها، از نیمه دوم سال 99 تا کنون، با کاهش شدید ذخایر آبی پشت سدها مواجه شدیم، برهمین اساس امسال نزدیک به چهار هزار مگاوات در مدار تولید قرار نگرفت.

وی عامل دوم در محدودیت مصرف برق را گرمای زود رس دانست و گفت: امسال در فروردین و اردیبشهت ماه با افزایش دما نزدیک به 25 درصد انرژی در کشور متفاوت مصرف شد به طوری که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز تولید رمز ارز غیرمجاز به مصارف خانگی ورود پیدا کرده است

مراکز تولید رمز ارز غیرمجاز به مصارف خانگی ورود پیدا کرده است