مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-13سياسي

حذف بنرهای تبلیغاتی برخی از داوطلبان شورای شهر اصفهان


بنرهای تبلیغاتی برخی از گروه های داوطلب انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر شب گذشته جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تبلیغات داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان همزمان با سراسر کشور از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده است و داوطلبان بر اساس مجوزهایی که از شهرداری و دیگر نهادهای مربوطه برای نصب بنرهای تبلیغاتی دریافت کرده بودند تبلیغات خود را آغاز کردند.

برای این امر شهرداری اصفهان هشت هزار جایگاه ویژه تبلیغات را در شهر در نظر گرفته است و این در حالی است که با نگاه سطحی به شهر اصفهان شاهد تخلف برخی کاندیداها در زمینه نصب بنرهای تبلیغاتی در جاهای نامناسب هستیم که برخی از این بنرها منجر به کاهش دید رانندگان و افزایش تصادفات نیز شده است.

اما در این بین شب گذشته تعدادی از بنرهای لیست انتخاباتی به صورت سازمان یافته از سطح شهر اصفهان جمع آوری شده است که این امر اعتراض طرفداران این گروه های انتخاباتی را به دنبال داشته و این افراد بر این باور هستند که این اقدام سازمان یافته بوده است و خواستار رسیدگی هر چه سریع تر نسبت به این تخلف شده اند.

از سوی دیگر نیز باید توجه داشت که برخی از گروه های سیاسی نیز نسبت به محتوای درج شده بر روی بنرهای حذف شده در سطح شهر اعتراض داشتند و دلیل این اعتراض را نیز توهین به تیم مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف بنرهای تبلیغاتی برخی از داوطلبان شورای شهر اصفهان

حذف بنرهای تبلیغاتی برخی از داوطلبان شورای شهر اصفهان