مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-13سياسي

حضور مردم در پای صندوق های رای تنها راه تغییر وضعیت موجود است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع کمک های مومنانه سپاه کردستان در جوار شهدای گمنام سنندج اظهار کرد: - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور در پای صندوق های رای تنها راه تغییر وضعیت موجود است و قطعا مردم در این انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت و یکی از صفحات زرین تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی و نظام خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع کمک های مومنانه سپاه کردستان در جوار شهدای گمنام سنندج اظهار کرد: توفیق پیدا کردیم برای عرض سلام و شرکت در چندین برنامه بسیج به محضر مردم کردستان برسیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: زیارت قبور شهدا و گلباران مزار شهدای عزیز در شهر سنندج و آغاز کمک مومنانه که سپاه ناحیه سنندج تدارک دیده است از جمله برنامه های ما در این سفر خواهد بود.

وی تصریح کرد: بیش از 3 هزار بسته معیشتی و بیش از 900 کارت هدیه نقدی و آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد در قالب این کمک مومنانه تدارک دیده شده است.

سردار سلیمانی عنوان کرد: حضور در جمع پیشکسوتان و فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان از دیگر برنامه های ما در سفر به استان کردستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در پای صندوق های رای تنها راه تغییر وضعیت موجود است

حضور مردم در پای صندوق های رای تنها راه تغییر وضعیت موجود است