مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-13سياسي

اتخاذ تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با هماهنگی های لازم، استان زنجان آمادگی برگزاری هرچه بهتر انتخابات را دارد و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی نیز صورت خواهد گرفت.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با هماهنگی های لازم، استان زنجان آمادگی برگزاری هرچه بهتر انتخابات را دارد و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی نیز صورت خواهد گرفت.

پرویز قزلباش ظهر امروز (23 خردادماه) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، از ورود واکسن جدید کرونا به کشور خبر داد و اظهار کرد: واکسن های وارد شده در حال توزیع بوده و در استان زنجان نیز به عنوان مرکز شمال غرب تامین و توزیع واکسن به زودی واکسن های کرونا را تحویل خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه با ورود واکسن کرونا به استان زنجان، تزریق دُز دوم واکسن کرونا به گروه های هدف انجام خواهد شد، افزود: دُز دوم واکسن کرونا همانند دُز اول بوده و دریافت کنندگان واکسن کرونا باید توجه داشته باشند، نکات توصیه شده در حین دریافت دُز اول واکسن کرونا را در دُز دوم نیز رعایت کنند.

این مسئول با بیان اینکه طی این مدت عوارض شدیدی در استان به واسطه تزریق واکسن کرونا در افراد مشاهده نشده است، تصریح کرد: دُز اول واکسنی که فرد دریافت کرده ممکن است هیچ علامتی نداشته باشد ولی امکان دارد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی

اتخاذ تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی