مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-13سياسي

اجرای فاز دوم طرح «یاس» در هلال احمر زنجان کلید خورد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اجرای فاز دوم طرح یاس یاران آسیب ستیز در سطح استان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور ارائه آموزش های مواجهه با بحران و افزایش تاب آوری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دکتر سید قاسم موسوی در آیین افتتاح فاز دوم طرح یاس ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر به دختران ایران اسلامی و دهه کرامت اظهار کرد: یکی از ماموریت ها و رسالت های مهم جمعیت هلال احمر افزایش تاب آوری آحاد مردم جامعه است  که در استان زنجان نیز این مهم را با استفاده از ارائه آموزش های مورد نیاز سرلوحه خود قرار داده ایم.

وی تاکید کرد: آموزش یکی از برنامه های مهم توسط جمعیت هلال احمر به شمار می رود که از سال های گذشته با هدف ارتقای تاب آوری در حال انجام است و در حال حاضر نیز این برنامه با قوت بیشتری در سطح استان ادامه دارد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر لزوم افزایش تاب آوری جامعه گفت: چنانچه حادثه ای اتفاق افتاد باید آحاد مردم در هر طبقه اجتماعی و اقتصادی آنقدر تاب آوری بالایی داشته باشند تا کمترین آسیب و حادثه متوجه آنها شده و پس از حادثه نیز به زندگی عادی خود بازگردند تا جامعه تاب آور محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم طرح «یاس» در هلال احمر زنجان کلید خورد

اجرای فاز دوم طرح «یاس» در هلال احمر زنجان کلید خورد