مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-13بين الملل

مقام امنیتی اسراییل: ایده سازش میان فلسطینی ها و اسراییلی ها را باید دفن کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اینترنتی رای الیوم، آهارون لیبران ژنرال صهیونیست و مسئول سابق در سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (امان) با انتشار مقاله ای در روزنامه اسراییل هیوم با تاکید بر درس هایی که صهیونیست ها بعد .

- یک ژنرال صهیونیست با اشاره به اینکه در صورت تشکیل یک دولت مستقل فلسطینی، جبهه صهیونیست ها در تیررس مقاومت خواهد بود درباره هرگونه سازش با فلسطینی ها به کابینه جدید اسراییل هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اینترنتی رای الیوم، آهارون لیبران ژنرال صهیونیست و مسئول سابق در سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (امان) با انتشار مقاله ای در روزنامه اسراییل هیوم با تاکید بر درس هایی که صهیونیست ها بعد از جنگ با مقاومت فلسطین در نوار غزه باید بگیرند، اعلام کرد که ایده سازش و حل و فصل میان فلسطینی ها و اسراییلی ها بسیار خطرناک بوده و باید این ایده را دفن کنیم.

این ژنرال صهیونیست افزود، مهمترین درسی که از جنگ اخیر در غزه باید بگیریم در زمینه امنیت سیاسی است؛ به این معنا که سازش میان فلسطینی ها و اسراییلی ها وجود ندارد و فکر برپایی دولت مستقل فلسطین، برای اسراییلی ها بسیار خطرناک و آسیب زاست و پیش از این در نبرد جرف الصامد در 2014 این موضوع ثابت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام امنیتی اسراییل: ایده سازش میان فلسطینی ها و اسراییلی ها را باید دفن کنیم

مقام امنیتی اسراییل: ایده سازش میان فلسطینی ها و اسراییلی ها را باید دفن کنیم