مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-13سياسي

هشتگ های داغ انتخاباتی در فضای مجازی استان مرکزی


انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای این روزها به اصلی ترین موضوع فضای مجازی تبدیل شده است و فعالان فضای مجازی این روزها نقش اصلی را در افزایش مشارکت مردم و تحقق برگزاری انتخابات هوشمندانه بر عهده دارند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ یکی از حوزه های مهمی که امسال آن را بیش از سایر بخش ها تحت تاثیر قرار داد، برگزاری انتخابات مهم 28 خردادماه بود که برگزاری میتینگ ها و نشست های انتخاباتی را تعطیل کرد و تبلیغات انتخاباتی را به فضای مجازی کشاند.

انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای این روزها به اصلی ترین موضوع فضای مجازی تبدیل شده است و فعالان فضای مجازی  این روزها نقش اصلی را در افزایش مشارکت مردم و تحقق برگزاری انتخابات هوشمندانه بر عهده دارند.

  فضای مجازی به دلیل بالا گسترده بودن مخاطبان آن به عنوان یک فرصت ایده آل برای بسترسازی به منظور مشارکت حداکثری مردم،اطلاع رسانی، ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی یاد می شود.

در انتخابات امسال به دلیل محدودیت های کرونایی و عدم امکان برگزاری نشست ها و تبلیغات چهره به چهره، میزان استفاده مخاطبان و کاربران از اخبار و اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است و فعالان فضای مجازی با شدت در حال فعالیت برای تحقق حضور پرشور و آگاهانه مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتگ های داغ انتخاباتی در فضای مجازی استان مرکزی

هشتگ های داغ انتخاباتی در فضای مجازی استان مرکزی