مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-13اقتصادي

راه اندازی شهرک اقتصادی ایران در کنیا تا پایان سال


سفیر ایران در کنیا از راه اندازی شهرک منطقه ای پردازش اقتصادی ایران در کشور کنیا خبر داد و گفت: در این راستا به زودی جلسه ای با شرکت هایی که تمایل به سرمایه گذاری در این شهرک را دارند، برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر برمکی در رویداد یکشنبه های صادراتی با موضوع پذیرش هیات تجاری و فناوری در حوزه کشاورزی از کشور کنیا که به صورت آنلاین در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با اشاره به راه اندازی خانه نوآوری در کشور کنیا، افزود: این مرکز در فوریه سال 2020 با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری راه اندازی شد و در مدت کوتاهی توانست تجهیزات پزشکی را وارد بازار کند.

وی با تاکید بر اینکه سفارت ایران در کنیا در صدد است تا فرصت های تجاری این کشور را به شرکت های علاقه مند برای همکاری معرفی کند، اظهار کرد: ما دارای برنامه های همکاری در حوزه های تخصصی هستیم و در این راستا اولین هیات جاری در حوزه کشاورزی به ایران اعزام شدند.

هیات بعدی برای اعزام به ایران در حوزه تجهیزات پزشکی است.

برمکی از اجرای برنامه های سفارت ایران در کنیا در حوزه سرمایه گذاری خبر داد و یادآور شد: در این راستا اقدام به راه اندازی شهرک منطقه ای پردازش اقتصادی ایران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شهرک اقتصادی ایران در کنیا تا پایان سال

راه اندازی شهرک اقتصادی ایران در کنیا تا پایان سال