مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-13سياسي

لزوم تجاری سازی حوزه پژوهش در سلامت


نشست مشترک معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور بررسی فرصت های همکاری فی مابین برگزار شد.

- نشست مشترک معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور بررسی فرصت های همکاری فی مابین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی به تشریح خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت و انواع تسهیلات، ضمانت نامه ها و سرمایه گذاری هایی که صندوق در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می دهد را برشمرد.

دکتر فرید نجفی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت نیز با اشاره به ایده های پژوهشی در حوزه سلامت، گفت: باید برای یکپارچه سازی فرآیندها جهت حمایت از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی حوزه سلامت برنامه مدونی در نظر گرفته شود.

دکتر ملکی فر با اشاره به سبد خدمات صندوق نوآوری برای تامین مالی این طرح ها اعلام آمادگی کرد و گفت: ایده های پژوهشی زیادی در حوزه سلامت وجود دارد که صندوق نوآوری علاقه مند به سرمایه گذاری و تامین مالی برای این طرح هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تجاری سازی حوزه پژوهش در سلامت

لزوم تجاری سازی حوزه پژوهش در سلامت