مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-13اقتصادي

جمع آوری 3000 مخزن پسماند از سطح شهر تهران


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در حال حاضر در تهران 3000 مخزن جمع آوری شده و الان مخازن تفکیکی جدید در ساختمان های اداری و تجاری جایگزین شده است.

- ، صدرالدین علیپور در مراسم افتتاح سه طرح تشویقی مدیریت پسماند شامل قلم ماند، سبز ماند و مرکز کارواش و شستشوی خودرو به ازای تحویل پسماند خشک در منطقه 5 گفت: تقریباً دو سال از اجرای طرح کاپ می گذرد و این سازمان با همراهی و همکاری شهروندان از مبدا تا مقصد طبق سیاست های اتخاذ شده مراحل را طی می کند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اهداف طرح کاپ از جمله کاهش تولید زباله، کاهش میزان دفن پسماند، استحصال انرژی و افزایش سهم بازیافت و تفکیک در مبدا اظهار داشت: افزایش تفکیک در مبدا مرحله نخست از مراحل 6 گانه کاپ است که مدیریت شهری در ارتقاء کمی و کیفی این مهم با کاربرد اپلیکیشن های جمع آوری پسماند خشک، استفاده و تقویت غرفه های بازیافت، بکارگیری خودروهای ملودی دار برای جمع آوری پسماند خشک، طرح شنبه های بدون پسماند و استفاده از ابزارهای تشویقی به عنوان مکمل طرح های مذکور، گام های موفقیت آمیزی برداشته است.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از آغاز به کار سه طرح تشویقی قلم ماند، سبز ماند و مرکز کارواش و شستشوی خودرو در منطقه 5 شهرداری تهران افزود: تا قبل از اجرای طرح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 3000 مخزن پسماند از سطح شهر تهران

جمع آوری 3000 مخزن پسماند از سطح شهر تهران