مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-13اقتصادي

پرداخت بیش از 46 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر فارس


از سال گذشته تا خرداد امسال بیش از 46 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه طرح زنجیره تولید گوشت قرمز و کمک به خسارت دیدگان خشکسالی با عاملیت بانک کشاورزی به عشایر سیار استان پرداخت شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور عشایر فارس گفت: از سال گذشته تا خرداد امسال بیش از 46 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه طرح زنجیره تولید گوشت قرمز و کمک به خسارت دیدگان خشکسالی با عاملیت بانک کشاورزی به عشایر سیار استان پرداخت شده است.

روح الله بهرامی یکشنبه 23 خرداد در اولین جلسه ستاد هماهنگی مدیران استانی و شهرستانی مدیران عامل اتحادیه و تعاونی های عشایری فارس گفت: سال 1400 سال بسیار سخت و دشواری برای عشایر است و خسارت زیادی به این قشر وارد شده است.

بهرامی با بیان اینکه فارس اولین استان اقدام کننده برای جبران خسارت خشکسالی و اجرای طرح حمایتی خرید دام زنده عشایر بوده است، گفت: در این راستا لزوم برنامه ریزی، دقت و پیگیری برای اجرای صحیح طرح مد نظر قرار گرفته است.

او خاطرنشان کرد: خرید امانی دام توسط شرکتهای تعاونی عشایری با حمایت شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرکزی انجام می شود و همچنین امکان صادارات دام از استان جزء برنامه های در دست اقدام است.

مدیر کل امور عشایر استان فارس در این حلسه بر لزوم پرشور جامعه عشایری در انتخابات 28 خرداد تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 46 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر فارس

پرداخت بیش از 46 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر فارس