مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-13سياسي

شهرداری ملزم به حفاظت از میراث طبیعی حریم جنوبی توچال شد


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران ، گفت: مسائل مختلفی را در محدوده کوهستانی توچال شاهدیم و لازم است به میراث طبیعی در این محدوده توجه ویژه ای داشته باشیم.

- عضو هیات رییسه شورای شهر تهران ، گفت: مسائل مختلفی را در محدوده کوهستانی توچال شاهدیم و لازم است به میراث طبیعی در این محدوده توجه ویژه ای داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در سیصد و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به حفاظت از میراث طبیعی در بخشی از اراضی حریم جنوبی رشته کوه توچال گفت: امیدوارم در انتخابات پیش رو مشارکت فعالی در بحث حق بر شهر و تداوم فعالیت های خوبی که در شورای پنجم شاهد آن بودیم را داشته باشیم و تمام گروه ها و اقشاری که به شهر حساس هستند، مسئله پیگیری مشکلات شهری را در قالب انتخابات شوراها در نظر داشته باشند.

وی درباره طرح الزام شهرداری تهران به حفاظت از میراث طبیعی در بخشی از اراضی حریم جنوبی رشته کوه توچال هم اظهار داشت: در ماده 60 برنامه توسعه شهر تهران، شهرداری ملزم شده برای حفظ میراث طبیعی در بخش روددره ها و رشته کوه توچال اقداماتی را انجام دهد.

این عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه کرونا موجب اقبال زیادی به منطقه کوهستانی جنوبی توچال شد، تصریح کرد: مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ملزم به حفاظت از میراث طبیعی حریم جنوبی توچال شد

شهرداری ملزم به حفاظت از میراث طبیعی حریم جنوبی توچال شد