مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-13پزشكي

دعوت از مردم فارس برای اهدای خون


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در مراکز درمانی به شکل مستمر نیاز به خون و فرآورده های خونی وجود دارد، از مردم دعوت کرد که برای اهدای خون، - ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در مراکز درمانی به شکل مستمر نیاز به خون و فرآورده های خونی وجود دارد، از مردم دعوت کرد که برای اهدای خون، به پایگاه های موجود در فارس مراجعه کنند.

دکتر اورنگ ایلامی، یکشنبه 23 خرداد، به خبرنگاران گفت: خون و فرآورده های خونی، نیاز روزانه و همیشگی مراکز درمانی و همراهی مردم در تامین این نیاز، یک ضرورت است.

عضو هیئت علمی علوم پزشکی شیراز با یادآوری اینکه، زمان نگهداری خون و فرآورده های خونی، طولانی نیست، خاطرنشان کرد: حضور مردم برای اهدای خون، یک نیاز مستمر بوده نباید در هیچ شرایطی متوقف شود.

ایلامی گفت: امیدوار هستیم که مردم فارس در این روزها نیز همانند گذشته، حضوری مستمر در مراکز انتقال خون استان داشته باشند و نظام سلامت استان را در تامین خون موردنیاز بیماران یاری کنند.

او با تاکید بر اینکه ذخایر خونی در چرخه درمان بیماران به ویژه موارد اورژانسی اهمیت بسیاری دارد، افزود: مصدومان حوادث ترافیکی، مادران باردار، بیماران تالاسمی، هموفیلی و سرطانی، نیاز بیشتری به خون و فرآورده های خونی سالم دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مردم فارس برای اهدای خون

دعوت از مردم فارس برای اهدای خون