مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-13سياسي

باید تلاش برای زدودن ایران هراسی واسلام هراسی در یونسکو مضاعف شود


باید تلاش برای زدودن ایران هراسی و اسلام هراسی در یونسکو مضاعف شود و به هویت های فرهنگی اسلامی کشورمان توجه بیشتری معطوف گردد.

- به نقل از وزارت علوم، جلسه شورای عالی کمیسیون ملی یونسکو در ایران، صبح امروز با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و اعضای حقیقی عضو کمیسیون به صورت حضوری و برخط و با هدف ارائه گزارش اقدامات انجام شده، تبادل نظر در خصوص انتشارات کمیسیون ملی یونسکو-ایران، بررسی و تبادل نظر در خصوص انتخاب و معرفی شخصیت های برجسته در برنامه تماشای خورشید، بررسی آخرین وضعیت باشگاه های یونسکو-ایران و چند دستور کار دیگر تشکیل شد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در این جلسه با اشاره به فعالیت های ارزشمندی که در سال های اخیر در کمیسیون ملی یونسکو انجام شده است، بر توجه بیشتر به مناسبات فرهنگی ایران در یونسکو تاکید کرد و گفت: با اقدامات مؤثر و خوبی که کمیسیون ملی یونسکو در سال های اخیر انجام داده، موقعیت خوبی برای ایران در بین کشورهای جهان و منطقه به وجود آمده است که برای معرفی چهره خوب از جمهوری اسلامی ایران بسیار مؤثر بوده است.

غلامی افزود: باید تلاش برای زدودن ایران هراسی و اسلام هراسی در یونسکو مضاعف شود و به هویت های فرهنگی اسلامی کشورمان توجه بیشتری معطوف گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تلاش برای زدودن ایران هراسی واسلام هراسی در یونسکو مضاعف شود

باید تلاش برای زدودن ایران هراسی واسلام هراسی در یونسکو مضاعف شود