مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-13سياسي

نامزدهای ریاست جمهوری برنامه های عملی برای حل مشکل بیکاری ارائه دهند


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی بر لزوم مشارکت مردم و دانشگاهیان برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: نامزدهای ریاست جمهوری برنامه های عملی حل مشکل بیکاری را ارائه دهند.

- رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی بر لزوم مشارکت مردم و دانشگاهیان برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: نامزدهای ریاست جمهوری برنامه های عملی حل مشکل بیکاری را ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین امید در پیامی دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان و عموم مردم ایران را به شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: با توجه به شرایط خطیر و حساس کشور و در تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و همه دلسوزان ایران، از عموم دانشگاهیان و آحاد ملت سرافراز و هشیار ایران می­ خواهیم مشارکت هوشمندانه و گسترده ای در این انتخابات داشته و با انتخاب آگاهانه خود، زمینه تشکیل یک دولت مقتدر وکشوری آباد و توسعه­یافته را فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی افزود: از نامزدهای محترم ریاست جمهوری نیز توقع داریم برنامه­ ها و راهکارهای عملی خود را برای برون رفت از مشکل بیکاری و توسعه اشتغال پایدار، مهارت آموزی و کارآفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای ریاست جمهوری برنامه های عملی برای حل مشکل بیکاری ارائه دهند

نامزدهای ریاست جمهوری برنامه های عملی برای حل مشکل بیکاری ارائه دهند