مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-13سياسي

12 هزار و 431 نفر از خراسان جنوبی در انتظار حج تمتع هستند


مدیر سازمان حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: 12 هزار و 431 نفر از خراسان جنوبی در انتظار حج تمتع هستند که برای اعزام احتمالی سال جاری دو هزار و 200 نفر در 12 کاروان ساماندهی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل نوفرستی ظهر یکشنبه در نشست خبری اظهارکرد: از اول تا هفتم ماه ذی القعده به نام هفته حج نامگذاری شده است که فرصتی برای بررسی بخش های مهم این فریضه دینی است.

مدیر سازمان حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: ما در این هفته برنامه هایی چون دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، دیدار با خانواده شهدای منا و غبارروبی از گلزار شهدا و نمایشگاه عکس و پوستر را خواهیم داشت.

نوفرستی درباره حج تمتع سال جاری نیز گفت: در سال های قبل این موقع قراردادهای بین کشور میزبان (عربستان) و کشورهای اسلامی منعقد شده بود که این بلاتکلیفی در امسال و عدم اعلام ضوابط از سوی عربستان انتقادات کشورهای اسلامی را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به برخی از شایعات در فضای مجازی ادامه داد: آنچه درباره میزان سهمیه در فضای مجازی مطرح شده حقیقت ندارد ولی شرایطی چون ضرورت نداشتن بیماری زمینه ای، قرار داشتن در سنین 18 تا 60 سال و تزریق واکسن قبل از اعزام توسط عربستان بیان شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار و 431 نفر از خراسان جنوبی در انتظار حج تمتع هستند

12 هزار و 431 نفر از خراسان جنوبی در انتظار حج تمتع هستند