مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-13اقتصادي

نمایشگاه تخصصی پته کهن در کرمان افتتاح شد


نمایشگاه تخصصی پته کهن کرمان به مناسبت هفته صنایع دستی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان و رییس کمیسیون گردشگری، - ایسنا/کرمان نمایشگاه تخصصی پته کهن کرمان به مناسبت هفته صنایع دستی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان و رییس کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع دستی اتاق بازرگانی این استان افتتاح شد.

فریدون فعالی امروز 23 خردادماه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با تاکید به برگزاری هرچه بیشتر نمایشگاه های صنایع دستی در سطح استان کرمان اظهار کرد: این استان دارای 100 رشته مختلف صنایع دستی است که در سطح ملی و بین المللی حرف برای گفتن دارند و برگزاری این گونه نمایشگاه ها به معرفی این رشته ها و هنرمندان بومی کمک زیادی می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه نمایشگاه تخصصی پته کهن توسط نجمه محمدی و همکاران او در بخش خصوصی برپا شده، افزود: در این نمایشگاه بیش از 100 نوع پته فاخر به نمایش درآمده که ظرافت و کاربردی بودن آنها به خوبی مشهود است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه می تواند الگویی برای دیگر هنرمندان صنایع دستی این استان برای به نمایش درآوردن تولیدات خود در رشته های مختلف صنایع دستی باشد، بیان کرد: یکی از مهم ترین شاخصه های این نمایشگاه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تخصصی پته کهن در کرمان افتتاح شد

نمایشگاه تخصصی پته کهن در کرمان افتتاح شد