مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-13اقتصادي

تأیید و تکذیب گرانی مواد شوینده/ گزارش مجلس از افزایش قیمت ها


با وجود تکذیب افزایش قیمت مواد شوینده از سوی انجمن تولیدکنندگان این محصولات، سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از گران شدن تولیدات برخی کارخانه های مواد شوینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افزایش قیمت مواد علی رغم تکذیب انجمن صنایع شوینده، در بازار اتفاق افتاده و طبق اعلام حجت الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، نرخ این محصولات در بازار بالا رفته است.

فیروزی در این مورد با اشاره به صحبت های دبیر انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی ایران مبنی بر عدم افزایش قیمت مواد شوینده تا پایان خرداد ماه، اظهار داشت: علی رغم این صحبت ها، برخی محصولات شوینده در بازار افزایش قیمت داشته اند.

وی درباره دلایل گرانی مواد شوینده اظهار داشت: بخشی از این موضوع به سیاست های دولت بر می گردد زیرا دولت باید سیاست هایی اتخاذ کند که ضمن رعایت حقوق تولیدکنندگان، مصرف کنندگان نیز دچار مشکل نشوند.

البته بدیهی است که اگر تولید برای تولیدکنندگان مقرون به صرفه نباشد نمی توانند به روند تولید مواد شوینده ادامه دهند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر ضرورت حمایت دولت از تولیدکنندگان، گفت: مجلس در بخش مربوط به تولید در بودجه سال جاری، اقدام به کاهش مالیات کرد و دولت هم می تواند در کنار این اقدام، مشوق ها و حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید و تکذیب گرانی مواد شوینده/ گزارش مجلس از افزایش قیمت ها

تأیید و تکذیب گرانی مواد شوینده/ گزارش مجلس از افزایش قیمت ها