مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-13سياسي

رقابت 217 نامزد در انتخابات شوراهای ابرکوه


شهرستان ابرکوه در ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد رقابت 217 نفر در شهرهای ابرکوه، مهردشت و روستاهای بخش مرکزی و بهمن خواهد بود.

- ایسنا/یزد شهرستان ابرکوه در ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد رقابت 217 نفر در شهرهای ابرکوه، مهردشت و روستاهای بخش مرکزی و بهمن خواهد بود.

به دنبال اعلام اسامی نهایی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، در شهر ابرکوه تعداد 30 نفر از داوطلبین و در شهر مهردشت نیز 15 نفر تأیید صلاحیت شده و پا در میدان رقابت گذاشته اند، البته در لیست نهایی نامزدهای شورای شهر نام سه نفر از اعضای فعلی شوراهای ابرکوه و مهردشت دیده می شود.

محمود حاصلی بخشدار بخش مرکزی ابرکوه در رابطه با انتخابات شوراها در این بخش اظهار کرد: تعداد 105 نفر از اهالی 20 روستای بخش مرکزی جهت ورود به شورا نامزد شدند و 12 شعبه شامل هشت صندوق سیار و چهار صندوق ثابت جهت حضور گسترده مردم در انتخابات پیش بینی شده است.

محمد علی اکرمی بخشدار بخش بهمن نیز از رقابت 67 کاندید در این بخش خبر داد و گفت: تعداد 17 شعبه شامل 14 صندوق ثابت و سه صندوق سیار برای اخذ رأی از اهالی 12 روستا، پیش بینی شده است.

مسلم غلامزاده مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان نیز از آمادگی 110 کاربر رایانه و آموزش آنان به منظور آشنایی با دستگاه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 217 نامزد در انتخابات شوراهای ابرکوه

رقابت 217 نامزد در انتخابات شوراهای ابرکوه