مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-13اجتماعي

همه دستگاه ها و سازمان ها باید سرباز محیط زیست باشند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با حضور در پاسگاه محیط بانی کن و سولقان و دیدار با محیط بانان این منطقه گفت: باید دست به دست هم داد تا حفاظت و صیانت از محیط زیست را تبدیل به یک فرهنگ عمومی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا چراغعلی در این دیدار با اشاره به اینکه حامل پیام تبریک استاندار تهران در خصوص گرامیداشت هفته محیط زیست به محیط بانان و سربازان خط مقدم حفاظت از محیط زیست هستم، گفت: موضوع محیط زیست در تمام دنیا بویژه کشورهای توسعه یافته تبدیل به یک نهضت عمومی شده است.

وی با بیان اینکه قرار نیست محیط بانان، مدیران و کارکنان محیط زیست یکه و تنها از محیط زیست حفاظت و صیانت کنند، افزود: محیط زیست نیاز به یک نهضت و همراهی عمومی و کمک همه اقشار جامعه دارد و ما هم در این تعامل و همکاری نقش موثری خواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ادامه داد: من پیش از اینکه خود را معاون استاندار در حوزه عمرانی بدانم یک سرباز و علاقمند به محیط زیست می دانم و افتخارم این است که به محیط زیست عشق می ورزم.

چراغعلی با اشاره به اینکه امیدوارم تعاملات و هماهنگی دستگاه ها و مردم برای پاسداری از این عرصه هایی که به امانت به ما واگذار شده و بسیار ارزشمند هم است مستمر باشد، تصریح کرد: باید دست به دست هم داد تا حفاظت و صیانت از محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها و سازمان ها باید سرباز محیط زیست باشند

همه دستگاه ها و سازمان ها باید سرباز محیط زیست باشند