مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-13اجتماعي

پیگیری ارتقاء سطح مدیریت 4 منطقه در همدان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: پیگیری ارتقاء سطح مدیریت چهار منطقه کوهستان الوند و غار سراب به اثر طبیعی ملی، تالاب شکار ممنوع آق گل و منطقه حفاظت شده خانگرمز به پناهگاه حیات وحش در دستور کار شورای عالی حفاظت محیط زیست قرار گرفت.

- محسن جعفری نژادبسطامی یکشنبه 23 خردادماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در سال گذشته تدوین و بازنگری طرح مدیریت توجیهی- تفصیلی مناطق حفاظت شده شراء، خانگرمز، ملوسان، لشگردر، آلموبلاغ و گلپرآباد انجام شد، مطرح کرد: در حال حاضر تمامی مناطق تحت مدیریت استان طرح تفصیلی دارند که این موضوع برای حفاظت صحیح از مناطق بسیار مهم است.

وی درباره سند برنامه ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست اظهار کرد: هدف اصلی این سند که به تازگی ابلاغ شده، حفاظت از محیط زیست کشور و حفظ شرایط طبیعی آن از طریق ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست جامعه است.

جعفری نژادبسطامی اضافه کرد: هدف کلی از این سند افزایش آگاهی عمومی برای آشنا شدن تمام افراد جامعه با نقش خود در ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست و مشارکت در حفاظت از محیط زیست کشور، تقویت روحیه مسئولیت پذیری اجتماعی و مشارکت آحاد جامعه برای حفظ مطلوب محیط زیست و منابع طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ارتقاء سطح مدیریت 4 منطقه در همدان

پیگیری ارتقاء سطح مدیریت 4 منطقه در همدان