مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-13دانش

وبینار «چشم اندازهای حفاظت و احیاء زیست بوم های تالابی و دریایی» برگزار می شود


اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی محیط زیست با همکاری باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه تهران ، وبینار چشم اندازهای حفاظت و احیاء زیست بوم های تالابی و دریایی را برگزار می کند.

- وبینار چشم اندازهای حفاظت و احیاء زیست بوم های تالابی و دریایی برگزار می شود اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی محیط زیست با همکاری باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه تهران ، وبینار چشم اندازهای حفاظت و احیاء زیست بوم های تالابی و دریایی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، تالاب ها از مهمترین زیست بوم های زمین هستند و ارزش اکولوژیک آن ها 10 برابر جنگل ها و 200 برابر زمین های زراعی است.

زیست بوم های دریایی به واسطه تنوع گونه های جانوری و گیاهی و تامین مواد غذایی بسیار مهم هستند.

ماهیت پنهان دریاها بستر مساعدی را برای درک دیرهنگام ارزش ها، کارکردها و آسیب های این اکوسیستم های استثنایی فراهم کرده است.

ما قدرت و دانش کافی داریم تا شرایط را به سوی ایرانشهرسبز تغییر دهیم و نسل احیا کننده و نسل بازگرداننده و بخشی از راه حل باشیم.

این برنامه هفتمین وبینار از مجموعه وبینارهای بخشی از راه حل به مناسبت هفته محیط زیست است که با حضور و ارائه افشین دانه کار عضو هیئت علمی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «چشم اندازهای حفاظت و احیاء زیست بوم های تالابی و دریایی» برگزار می شود

وبینار «چشم اندازهای حفاظت و احیاء زیست بوم های تالابی و دریایی» برگزار می شود