مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-13پزشكي

نگرانی ما از تجمعات قبل از انتخابات است


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه نگرانی ما برای روز انتخابات نیست، بلکه نگرانی از تجمعات قبل از انتخابات است، در مورد لغو سفرهای انتخاباتی به استان گفت: - ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه نگرانی ما برای روز انتخابات نیست، بلکه نگرانی از تجمعات قبل از انتخابات است، در مورد لغو سفرهای انتخاباتی به استان گفت: مشورتی با ستاد کرونا استان انجام شد و اعلام کردیم باتوجه به اینکه هنوز 30 درصد تست های کرونا در استان مثبت و شرایط شکننده است، موافق سفرهای انتخاباتی نیستم.

طاهره چنگیز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه پروتکل های بهداشتی برای روز انتخابات اعلام شده و امیدواریم رعایت شود، اظهار کرد: برای شرکت در انتخابات و حضور پای صندوق های رأی لزومی ندارد مردم دغدغه و نگرانی داشته باشند.

تعداد صندوق های رأی امسال بیشتر از قبل شده و ساعت رأی گیری طولانی تر شده اما کسانی که دغدغه دارند بهتر است در ساعات اول مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده هرچه به ساعت بعد از ظهر نزدیک می شویم صف های انتخابات طولانی تر می شود، گفت: امسال بسیاری از شعب در فضای باز پیش بینی شده و اگر ازدحام جمعیت اتفاق نیفتد جای نگرانی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ما از تجمعات قبل از انتخابات است

نگرانی ما از تجمعات قبل از انتخابات است