مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-13پزشكي

اجرای 50 درصدی نسخه الکترونیک در اصفهان


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر نسخه الکترونیک به صورت فیزیکی نوشته و ارسال می شود، گفت: اما نوشتن و ارسال نسخه الکترونیک در حدود 50 درصد از بیمارستان ها و مراکز درمانی استان انجام می شود که انتظار داریم خیلی بیشتر از این باشد.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر نسخه الکترونیک به صورت فیزیکی نوشته و ارسال می شود، گفت: اما نوشتن و ارسال نسخه الکترونیک در حدود 50 درصد از بیمارستان ها و مراکز درمانی استان انجام می شود که انتظار داریم خیلی بیشتر از این باشد.

طاهره چنگیز در نشست بررسی مشکلات نسخه نویسی الکترونیکی که امروز (یکشنبه_23 خردادماه) با حضور مجازی روسای بیمارستان های استان اصفهان، برگزار شد، اظهار کرد: نسخه نویسی الکترونیکی یکی از تکالیف قانون برنامه ششم است که تاکنون به طور جدی اجرا نشده است.

پیش از آن تبادل الکترونیک اسناد به عنوان پایلوت کشور در اصفهان اجرا شد، اما در مورد نسخه الکترونیک تاکنون اقدام اساسی انجام نداده ایم چون معتقد بودیم کار باید اصولی انجام شود.

وی با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیک، وسیله است که برای استفاده از آن باید از مواهبی نیز برخوردار شویم، گفت: باید به نوعی از این وسیله برای نظارت بهتر استفاده کنیم، در عین حال معتقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 50 درصدی نسخه الکترونیک در اصفهان

اجرای 50 درصدی نسخه الکترونیک در اصفهان