مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-13سياسي

اقدامات این روزهای نظام مهندسی در سی سخت/ طراحی 750 نقشه برای مناطق زلزله زده


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد از طراحی 750 نقشه توسط مهندسین معمار سازمان نظام مهندسی برای ساختمان های تخریبی بر اثر زلزله در شهرستان دنا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، ابراهیم مهرجو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح فعالیت های سازمان نظام مهندسی ساختمان در زلزله 29 بهمن سال گذشته سی سخت گفت: در همان روز اول وقوع زلزله اولین چادری که در شهر سی سخت برپا شد چادر نظام مهندسی ساختمان و بسیج مهندسین عمران و معماری بود که در حیاط یک مدرسه و روبروی ستاد بازسازی مهندسین سازمان مستقر شدند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان اینکه هم اکنون 50 مهندس در همه رشته ها در شهر سی سخت مستقر هستند گفت: در حال حاضر 650 پروژه در شهر سی سخت از مرحله پی کنی تا نازک کاری در حال اجرا هستند.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با نحوه نظارت بر ساختمان های احداثی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: هر پروژه توسط یک ناظر سازه ای نظارت می شود و علاوه بر این نظارت عالیه که متشکل از 6 نفر از مهندسین  در رشته های مختلف معماری، عمران ، مکانیک وبرق است نیز صورت می گیرد.

وی با تقدیر و تشکر از اقدام خوب و ابتکاری معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در توجه به اصول ساخت ساز و پیگیری پیشرفت عملیات اجرایی ساختمانهای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات این روزهای نظام مهندسی در سی سخت/ طراحی 750 نقشه برای مناطق زلزله زده

اقدامات این روزهای نظام مهندسی در سی سخت/ طراحی 750 نقشه برای مناطق زلزله زده