مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-13سياسي

مدیرکل آموزش و پرورش یزد: معلمان در قبال انتخاب درست رأی اولی ها مسئولند


مدیر کل آموزش و پرورش یزد با بیان این که فرهنگیان بزرگترین قشر کشور را تشکیل می دهند اظهار کرد: فرهنگیان می توانند با اتحاد و همدلی بر نتیجه انتخابات موثر باشند و با اعتمادی که در بین مردم دارند حضور حداکثری را در این عرصه به ارمغان آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محسن موحدی فرد صبح امروز در حاشیه نشست با روسای آموزش و پرورش نواحی، شهرستان ها و مناطق14گانه استان، اظهار کرد: فرهنگیان از دیر باز جزو اقشاری هستند که از حامیان واقعی انقلاب اسلامی بوده و درهمه رویدادها و صحنه های مختلف سیاسی و علمی حضور پررنگ و موثری دارند.

وی با اشاره به این که در این دوره که همه معاندین و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران با مایوس کردن مردم و با شعار رای بی رای قصد ناامید کردن مردم را دارند تصریح کرد: بر ماست که با همبستگی و همدلی پای آرمان های امام و انقلاب و شهدا ایستاده و بار دیگر در امر خطیر انتخابات با مشارکت حداکثری به تکلیف خود عمل کنیم.

  محسن موحدی فرد یادآور شد: هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان رای اولی هستند و می کوبند نقش برآب خواهند کرد.

  وی به حضور فعال فرهنگیان در بخش های اجرایی انتخابات اشاره کرد و افزود: بیش از نیمی از صندوق های رای در مدارس قرار دارند و بیش از 50 درصد از دست اندرکاران انتخابات در قالب هیات های اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش یزد: معلمان در قبال انتخاب درست رأی اولی ها مسئولند

مدیرکل آموزش و پرورش یزد: معلمان در قبال انتخاب درست رأی اولی ها مسئولند