مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-13سياسي

مذاکرات وین به صورت فشرده در جریان است


یک نماینده اتحادیه اروپا در سازمان های بین المللی در وین تاکید کرد که رایزنی های برجامی این روزها به طور فشرده جریان دارد و طرف ها روی یافتن راه حل برای حصول توافق نهایی متمرکز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اَلن جورج متِن وابسته مطبوعاتی اتحادیه اروپا در سازمان های بین المللی در وین پس از برگزاری نشست کمیسیون مشترک و آغاز دور تازه ای از رایزنی های برجامی با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: (نشست) کمیسیون مشترک برجام پایان یافت و اکنون هیئت ها در قالب های مختلف بحث درباره جزییات تمام اقداماتی که می بایست انجام شود را ادامه می دهند.

وی در ادامه نوشت: اتحادیه اروپا نیز به عنوان هماهنگ کننده، گفت وگوها را با تمام شرکت کنندگان در برجام و به طور جداگانه با ایالات متحده ادامه می دهد.

بنابر گزارش آسوشیتدپرس، این مقام اروپایی همچنین در جمع خبرنگاران درباره روند رایزنی های وین اظهار داشت: در حال پیشرفت در مذاکرات هستیم اما گفت وگوها فشرده است و هنوز برخی مسائل، ازجمله درباره چگونگی گام های اجرایی (برجام) باقی مانده است.

وی افزود: اعضای برجام در روزهای آینده روی یافتن راه حل برای نزدیک شدن به توافق نهایی احیای توافق هسته ای با ایران متمرکز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات وین به صورت فشرده در جریان است

مذاکرات وین به صورت فشرده در جریان است