مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-13سياسي

تردید ندارم دولت آینده گردشگری را به عنوان اولویت دنبال می کند


استاندار یزد از دولت آینده خواستار توجه ویژه به گردشگری داخلی و خارجی قطب های گردشگری کشور همچون یزد شد و گفت: تردید ندارم که همه دولت هایی که امکان روی کار آمدنشان وجود دارد این بحث را به عنوان اولویت دنبال می کنند.

- ایسنا/یزد استاندار یزد از دولت آینده خواستار توجه ویژه به گردشگری داخلی و خارجی قطب های گردشگری کشور همچون یزد شد و گفت: تردید ندارم که همه دولت هایی که امکان روی کار آمدنشان وجود دارد این بحث را به عنوان اولویت دنبال می کنند.

محمدعلی طالبی در پاسخ به این سئوال ایسنا که انتظار شما از دولت آینده در حوزه گردشگری چیست؟ ، اظهار می کند: انتظاری که از دولت آینده داریم، این است که یزد به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور چه در بعد داخلی و چه در بعد خارجی مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه می کند: در عین حال، زمینه های حضور گردشگران در استان یزد تسهیل و حمایت های لازم برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان نیز فراهم شود و از ظرفیت های استان خصوصاً در همه شهرستان‎ها نیز به نحو احسن استفاده شود.

استاندار در ادامه با بیان این که امروز موضوع گردشگری به موضوعی عام تبدیل شده است، می گوید: شاید در گذشته شاهد اختلاف نظرهایی در مورد گردشگری به وی‍ژه وجود گروه های موافق و مخالف در این خصوص بودیم یا در خصوص اولویت برای سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردید ندارم دولت آینده گردشگری را به عنوان اولویت دنبال می کند

تردید ندارم دولت آینده گردشگری را به عنوان اولویت دنبال می کند