مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-13اقتصادي

اعلام جزییات معافیت مالیاتی پزشکان/تبصره مالیات مقطوع چیست


معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، در خصوص روند پرداخت مالیات آن دسته از پزشکان که در بخش خصوص فعالیت دارند، نکاتی را متذکر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه 45 برابر افزایش یافته و مبلغ آن در اصلاحیه به یک میلیارد و 620 میلیون تومان رسیده است.

وی در خصوص میزان مالیات مقطوع سال 99، گفت: اگر مالیات سال 98 کمتر از 30 میلیون ریال باشد بدون افزایش و اگر بین 3 تا 6 میلیون تومان باشد 4 درصد رشد، بین 6 تا 12 میلیون 8 درصد رشد و بالاتر از 12 میلیون هم 12 درصد رشد خواهد داشت.

جهانگیری همچنین در خصوص ارائه اظهار نامه مالیاتی بیان کرد: به طور کلی ارائه اظهارنامه و یا استفاده از تبصره ماده 100 باید در زمان مقرر یعنی 1400/3/31 صورت پذیرد.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران با بیان اینکه مهلت ارائه اظهار نامه مالیاتی برای اشخاص حقیقی 31 خرداد 1400 است، اظهار کرد: از همکاران انتظار داریم این مسئله را پیگیری کرده البته حقوق بگیران نیازی به ارائه اظهار نامه ندارند، اما کسانی که فعالیت خصوصی در حوزه پزشکی دارند باید اظهارنامه ارائه دهند و در صورت فعالیت در سایر حوزه ها نیز باید جداگانه اظهارنامه مالیاتی ارائه شود.

جهانگیری یادآور شد: تبصره ماده 100 سیستماتیک بوده و سازمان امور مالیاتی موتورهای جستجویی برای راستی آزمایی دارد، بهتر است در تجمیع و اعلام درآمد سال 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات معافیت مالیاتی پزشکان/تبصره مالیات مقطوع چیست

اعلام جزییات معافیت مالیاتی پزشکان/تبصره مالیات مقطوع چیست