مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-13سياسي

اظهارات تکان دهنده مقام سابق ستاد مبارزه با موادمخدر


دبیرکل اسبق ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان اینکه 34 سال از عمر این ستاد می گذرد، گفت: این ستاد دیگر نمی تواند از پس این معضل برآید و اولین اقدامی که باید در دولت آینده انجام شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، علی هاشمی دبیرکل اسبق ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور درباره مهم ترین مطالبات در حوزه پیشگیری، درمان، مقابله و کاهش آسیب مواد مخدر گفت: در سال 67 و در اواخر جنگ امام(ره) سران قوا را احضار و تاکید کردند بعد از جنگ اولویت اول کشور حل معضل مواد مخدر باشد.

وی ادامه داد: به همین دلیل در راستای فرمایش امام خمینی، اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار شد تا به سرعت این کار انجام شود.

در آنجا قانون اصلاح شد و بر مبنای ماده 33 قانون یک ستاد فراگیر شکل گرفت و از همه دستگاه های مرتبط نمایندگانی در این ستاد داشته باشند و به عنوان یک کار فرابخشی و با رویکرد حاکمیتی و ملی این کار را مدیریت کنند.

هاشمی با اشاره به بیانات امام خمینی مبنی بر اینکه نجات یک معتاد نجات یک فرد نیست، بلکه نجات یک جامعه است، تصریح کرد: در سال 1385 پس از 4 سال بررسی، سیاست کلی در خصوص این موضوع توسط مقام معظم رهبری در 11 بند ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات تکان دهنده مقام سابق ستاد مبارزه با موادمخدر

اظهارات تکان دهنده مقام سابق ستاد مبارزه با موادمخدر