مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-13سياسي

برگزاری برنامه های دهه کرامت در 28 بقعه شاخص فارس


ویژه برنامه های دهه کرامت و روز ملی تجلیل از امام زادگان در 28 بقعه شاخص فارس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: ویژه برنامه های دهه کرامت و مراسم های 5 ذی القعده، روز ملی تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه و رعایت پروتکل های بهداشتی میسر باشد.

موسوی در ادامه عنوان کرد: علاوه بر این ظرفیت فضای مجازی بسیار مورد توجه و تاکید است و تمامی برنامه ها از طریق تعداد 19 کانال و صفحه اختصاصی متعلق به بقاع متبرکه در فضای مجازی اطلاع رسانی و به صورت زنده و برخط پخش می شود.

مدیرکل اوقاف فارس اضافه کرد: این برنامه ها که همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز شده است تا روز میلاد امام رضا علیه السلام ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برنامه شاخص امسال برگزاری همایش روز ملی تجلیل و تکریم از امامزادگان و بقاع متبرکه خواهد بود که این همایش در روز 26 خرداد ماه مصادف با 5 ذی القعده با هدف معرفی امامزاده سید محمد علیه السلام واقع در منطقه ده پیاله، بلوار ابوذر غفاری شیراز، در این آستان مقدس برگزار می شود که به صورت ویژه با حضور پژوهشگر برتر عرصه تشیع حجت الاسلام و المسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خصوص این امامزاده جلیل القدر و سایر بقاع متبرکه سطح شهر شیراز بحث و گفتگو خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های دهه کرامت در 28 بقعه شاخص فارس

برگزاری برنامه های دهه کرامت در 28 بقعه شاخص فارس