مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-13فناوري

رتبه برتر مخابرات در رخداد ملی«بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی»


شرکت مخابرات ایران در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی«در بخش پژوهش و انتشارات» رتبه برتر را کسب کرد.

- به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در سال 1400، پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی با موضوع نسل چهارم روابط عمومی، داستان سرایی، ابرنیروی روابط عمومی 23 خرداد 1400 برگزار شد.

بر اساس این خبر، قدرت داستان سرایی در روابط عمومی، استراتژی داستان سرایی در عصر دیجیتال، داستان سرایی بصری در روابط عمومی، داستان سرایی؛ روندهای آینده در روابط عمومی و نحوه استفاده از داستان سرایی به عنوان ابزار روابط عمومی از جمله محورهای این رخداد می باشد.

این خبر می افزاید، این جشنواره به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه روابط عمومی و نهادینه کردن ارتقاء و بهبود عملکرد واحدهای روابط عمومی در سطوح مختلف: پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه ریزی، ارتباطات درون سازمانی، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی، ارتباطات دیداری/ شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسئولیت اجتماعی، داستانسرایی، اقدامات کرونایی واقدامات خلاقانه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه برتر مخابرات در رخداد ملی«بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی»

رتبه برتر مخابرات در رخداد ملی«بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی»