مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-13سياسي

استقبال از ساخت ماکت هفت شهر عشق در حرم امام رضا (ع)


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار تولیت آستان قدس رضوی، ایده ساخت ماکت هفت شهر عشق در حرم مطهر حضرت رضا (ع) را ارائه کرد که با استقبال حجت الاسلام و المسلمین مروی روبه رو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در سفری به شهر مقدس قم، با حضور در ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در این شهر با حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و  گفت وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این دیدار ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و هفته حج به بیان فعالیت ها و برنامه های بعثه مقام معظم رهبری در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پرداخت و از همکاری دوجانبه با آستان قدس رضوی استقبال کرد.

    وی با بیان اینکه غربت ائمه مظلوم بقیع و ضرورت اقدامی فراگیر در ابعاد فرهنگی و علمی برای از بین بردن این غربت ایجاب می کند تا در این زمینه اقدامی شایسته صورت گیرد، از برگزاری کنگره بین المللی بقیع مضجع الائمه و الاصحاب به مناسبت صدمین سال تخریب بقاع متبرک بقیع خبر داد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر لزوم هم افزایی در برگزاری فراگیر و پرشور مراسم سالانه هشتم شوال در آیین های مختلف حرم رضوی و دیگر اعتاب مقدس تاکید و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این موضوع در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از ساخت ماکت هفت شهر عشق در حرم امام رضا (ع)

استقبال از ساخت ماکت هفت شهر عشق در حرم امام رضا (ع)