مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-13سياسي

پوشش گسترده جشن های دهه کرامت توسط 37 شبکه داخلی و خارجی


رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی جزییات برنامه های ویژه دهه کرامت برای پخش از رسانه های داخلی و برون مرزی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس محمدمهدی خیرجو رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی جزییات برنامه ای ویژه دهه کرامت برای پخش از رسانه های داخلی و برون مرزی را تشریح کرد.

وی با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای پوشش گسترده این برنامه ها اظهار کرد: به مناسبت دهه پربرکت کرامت، افزون بر 300 برنامه تولیدی و پوششی تدارک دیده شده که از 37 شبکه ملی و بین المللی پخش خواهد شد، همچنین بیش از یکصد برنامه تولیدی برای پخش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ویژه برنامه ای در پلتفرم روبیکا تدارک دیده است.

پوشش گسترده برنامه ها در رسانه ملی  به گفته خیرجو در این ایام بسیاری از شبکه های سراسری صداوسیما برنامه های خاص و ویژه برنامه های دهه کرامت را برای علاقه مندان پوشش خواهد داد.

استفاده از بستر رسانه های بین المللی و ماهواره ای رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تعامل ایجاد شده با شبکه های بین المللی و ماهواره ای، به ویژه در دهه کرامت را گامی موثر در ترویج فرهنگ و سیره رضوی اعلام و اظهار کرد: براساس تاکیدات تولیت محترم آستان قدس رضوی، توجه به مخاطبان بین المللی از اولویت های این مرکز است و در همین راستا در دهه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش گسترده جشن های دهه کرامت توسط 37 شبکه داخلی و خارجی

پوشش گسترده جشن های دهه کرامت توسط 37 شبکه داخلی و خارجی