مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-13اقتصادي

حذف امضاهای طلایی با راه اندازی سامانه سماک


سامانه سماک عامل حذف امضاهای طلایی است و افراد به جای گرفتن بیش از 180 مجوز می توانند به صورت مستقیم با ورود به سامانه درخواست خود را ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو اجرایی شدن شعار سال، وزارت جهاد کشاورزی نشست های متعددی برگزار کرده و کمیته های مختلفی را تشکیل داده است اما این کمیته ها به حد مطلوب پاسخگو نبود، بنابراین وزیر جهاد کشاورزی مجری طرح پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را معرفی کرد و این بخش با کمک مردم موانعی که باعث به خطر افتادن امنیت غذایی در کشور می شود را مرتفع خواهد کرد.

وی با اشاره به هدف این طرح خاطرنشان کرد: هدف این طرح تسهیل روندها، کاهش قوانین، بخش نامه ها و آیین نامه های موجود است که موجب تأخیر در سرمایه گذاری های کشاورزی و از بین رفتن روحیه کشاورزان می شود.

حنیفه زاده ادامه داد: در این راستا توانستیم با 447 گروه جهادی تفاهم نامه ای داشته باشیم و مشکلات توسط گروه های جهادی شناسایی و مرتفع می شوند.

وی افزود: مشارکت مردم در اجرای این طرح، باعث می شود نتیجه را ملموس تر درک کنند، در حال حاضر سامانه تاک (شبکه اجتماعی کشاورزی ایران) بخشی را برای ارتباط با مجری طرح مانع زدایی اختصاص داده است و مردم به صورت روزانه مشکلات خود را برای ما ارسال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف امضاهای طلایی با راه اندازی سامانه سماک

حذف امضاهای طلایی با راه اندازی سامانه سماک