مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-13اقتصادي

طرح تابستانی خدمات مطمئن هیوندای با KTL آغاز می شود


شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو( KTL) طرح تابستانی خدمات مطمئن هیوندای با KTL را آغاز می کند.

- طرح تابستانی "خدمات مطمئن هیوندای با KTL" آغاز می شود شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو( KTL) طرح تابستانی "خدمات مطمئن هیوندای با "KTL را آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو ( KTL)، این شرکت به عنوان تنها نماینده رسمی هیوندای سواری در ایران در نظر دارد برای با شروع فصل تابستان و برای اطمینان مشتریان از سلامت خودرو و دریافت خدمات و قطعات مطابق با استاندارد هیوندای طرح خدمات مطمئن هیوندای با KTL را از 22 خرداد ماه به اجرا بگذارد.

در راستای این طرح که تا 3 تیرماه ادامه خواهد داشت بازدید و بررسی سیستم تهویه مطبوع، اجرت خدمات سرویس ادواری و قطعه فیلتر روغن رایگان است.

جزییات خدماتی که در این طرح ارائه می شود به شرح ذیل است : · فیلتر روغن موتور رایگان · اجرت خدمات سرویس ادواری رایگان o اجرت رایگان تعویض روغن موتور و فیلتر روغن موتور o بازدید و بررسی رایگان سطح مایع خنک کننده موتور، روغن ترمز و سطح مایع شیشه شوی o بازدید و بررسی رایگان وضعیت ظاهری و فشار باد تایرها o بازدید و بررسی رایگان عملکرد چراغ های جلو و عقب · بازدید و بررسی رایگان سیستم تهویه مطبوع، شدت وزش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تابستانی خدمات مطمئن هیوندای با KTL آغاز می شود

طرح تابستانی خدمات مطمئن هیوندای با KTL آغاز می شود