مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-13سياسي

دعوت مدیرکل آموزش و پرورش البرز از رأی اولی ها برای حضور در انتخابات


در انتخابات پیش رو انتظار داریم رأی اولی ها و بانوان در صحنه انتخابات پرشور ظاهر شوند، چراکه با این حرکت پیام خود را به جامعه انتقال خواهند داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: در انتخابات پیش رو انتظار داریم رأی اولی ها و بانوان در صحنه انتخابات پرشور ظاهر شوند، چراکه با این حرکت پیام خود را به جامعه انتقال خواهند داد.

سالار قاسمی روز یکشنبه 28 خرداد در مراسم افتتاح باشگاه کشوری کارآفرینی آموزش و پرورش و تقدیر از دختران برتر و منتخب کشوری استان البرز در کانون شهید فهمیده، اظهار کرد: امروز افتتاحیه باشگاه کارآفرینی به عنوان پایلوت کشوری در استان البرز آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: توانمندی دانش آموزان نیازمند آیتم های مختلفی مانند یادگیری است، چراکه به میزان یادگیری که در جامعه اتفاق می افتد، انسان ها توانمند می شوند.

قاسمی گفت: اگر دانش آموزان مهارت زندگی، مهارت تفکر انتزاعی، مهارت نقد کردن، مهارت گفت وگو، مهارت نه گفتن، مهارت حل مسئله و برخورد با چالش ها آموزش ببینند، قطعاً دانش آموزان توانمندی خواهند شد.

وی بیان کرد: هدف و فلسفه باشگاه کارآفرینی و فعالیت کانون های فرهنگی هنری، فرهنگی تربیتی و پرورشی و فرهنگی در راستای توانمندی دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت مدیرکل آموزش و پرورش البرز از رأی اولی ها برای حضور در انتخابات

دعوت مدیرکل آموزش و پرورش البرز از رأی اولی ها برای حضور در انتخابات