مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-13اقتصادي

950 میلیون نفر در چین بعد از کرونا سراغ پلتفرم های نمایش فیلم وسریال رفتند


رایزن فرهنگی چین در ایران اعلام کرد، کرونا باعث شده است تا نزدیک به 950 میلیون نفر، از رسانه های صوت و تصویر چینی استفاده کنند.

- رایزن فرهنگی چین در ایران اعلام کرد، کرونا باعث شده است تا نزدیک به 950 میلیون نفر، از رسانه های صوت و تصویر چینی استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر(ساترا)، با دعوت این سازمان، رایزن فرهنگی جدید سفارت چین در ایران از ساترا بازدید کرد و سپس با سید محمدصادق امامیان (رییس سارترا) به گفت وگو پرداخت.

در این دیدار طرفین توافق کردند تا با همکاری یکدیگر زمینه ساز تقویت تنظیم گری و بازار رسانه های صوت و تصویر فراگیر شوند.

رایزن فرهنگی چین با اشاره به اینکه وقوع کرونا باعث شده است تا نزدیک به 950 میلیون نفر از رسانه های صوت و تصویر چینی استفاده کنند، موضوع رسانه های اینترنتی را از موضوعات بسیار به روز برشمرد و با اشاره به رویکرد مشابه طرفین، تقویت جایگاه رسانه های بومی را از اولویت های چین دانست.

در ادامه رایزن فرهنگی چین با اشاره به جلسه مشترک کارشناسان ساترا و سازمان NRTA و CAC بر لزوم استمرار روابط تاکید کرد و همچنین مقرر شد طرفین با برگزاری جلساتی زمینه همکاری مشترک را فراهم آورده و در ادامه در صورت وجود زمینه، طرفین می توانند تاسیس نهاد منطقه ای رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

950 میلیون نفر در چین بعد از کرونا سراغ پلتفرم های نمایش فیلم وسریال رفتند

950 میلیون نفر در چین بعد از کرونا سراغ پلتفرم های نمایش فیلم وسریال رفتند