مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-13پزشكي

خطر گسترش مجدد کرونا در فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف از کاهش سطح رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان فارس، نسبت به جدی بودن خطر گسترش مجدد کروناویروس در این استان در صورت تداوم این بی تفاوتی، - ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف از کاهش سطح رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان فارس، نسبت به جدی بودن خطر گسترش مجدد کروناویروس در این استان در صورت تداوم این بی تفاوتی، هشدار داد.

دکتر مهرزاد لطفی یکشنبه 23 خرداد در سیصد و چهلمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا در علوم پزشکی شیراز، گفت: کاهش سطح رعایت شیوه نامه های بهداشتی خصوصا در مورد فاصله گذاری اجتماعی، زنگ خطر شکل گیری موج جدید شیوع کروناویروس در فارس را به صدا درآورده است.

لطفی با تاکید بر لزوم توجه جدی تر به رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس، افزود: پیشگیری از موج جدید کروناویروس و دوری از وضعیت قرمز در استان؛ مشارکت، همکاری و همدلی بیش از پیش مردم را می طلبد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به خیز آهسته موارد ابتلا به بیماری کووید19 و روند افزایشی بستری بیماران در مراکز درمانی استان فارس، گفت: در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، سهل انگاری و جدی نگرفتن بیماری، شاهد ورود استان به وضعیت بحرانی شیوع کروناوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر گسترش مجدد کرونا در فارس

خطر گسترش مجدد کرونا در فارس