مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-13سياسي

پایان نامه هایی که برای مریخ نوشته می شوند!


نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور آینده باید رویکردهای حاکم بر حوزه آموزش به ویژه آموزش عالی را تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص انتظارات حوزه آموزش بویژه آموزش عالی از رییس جمهور آینده اظهار کرد: متاسفانه در شرایط امروز فارغ التحصیلان یقه سفید زیادی در کشور وجود دارند و این مسئله نشان می دهد آموزش های ارائه شده در کشور مهارتی نبوده و بیشتر تئوری است و این عامل موجب شده که توانمندی های افراد به شدت دچار چالش شود.

وی تصریح کرد: مهارتی نبودن آموزش ها بدان معناست که اگر یک فارغ التحصیل دانشگاهی موفق به اخذ مدرک دانشگاهی می شود، با وجود داشتن چنین مدرکی باز هم نمی تواند وارد بازار کار شود، در صورتی که اگر مهارت های لازم را داشته باشد به یک نیروی تحصیلکرده ماهر و توانمند و از همه مهمتر کارآفرین تبدیل خواهد شد و چنین نیروی توانمندی سرمایه اجتماعی برای کشور محسوب خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم در ادامه گفت: براساس قانون باید 50 درصد آموزش ها مهارتی باشد که متاسفانه دولت یازدهم و دوازدهم در این حوزه تنبلی کرد و نتوانست به قانون عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه هایی که برای مریخ نوشته می شوند!

پایان نامه هایی که برای مریخ نوشته می شوند!