مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-13سياسي

سه هزار و 444 اصفهانی در مسابقات کشوری قرآن کریم رقابت می کنند


رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سه هزار و 444 نفر در چهل و چهارمین مسابقات قرآن از اصفهان ثبت نام کرده اند که این آمار بیانگر افزایش چشمگیر متقاضیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حمید بخشی با اشاره به پایان ثبت نام متقاضیان برای حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان اظهار داشت: ثبت نام در این مسابقات از 13 اردیبهشت آغاز و تا 13 خرداد ماه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه سعی کردیم از همه ظرفیت ها برای مشارکت حداکثری فعالان قرآنی استان اصفهان در این مسابقات استفاده کنیم، افزود: خوشبختانه نیز آمار ثبت نامی ها بیانگر استقبال خوب در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان است.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه رسانه ها و فضای مجازی ابزار تبلیغی بسیار خوبی برای افزایش ثبت نام متقاضیان برای حضور در مسابقات قرآن کریم بود، ادامه داد: همچنین با قرار دادن روزشمار برای ادارات شهرستان ها آنها را برای مشارکت بیشتر ترغیب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار و 444 اصفهانی در مسابقات کشوری قرآن کریم رقابت می کنند

سه هزار و 444 اصفهانی در مسابقات کشوری قرآن کریم رقابت می کنند