مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-13سياسي

نباید به انتخابات به عنوان یک رقابت حزبی و سیاسی معمولی نگاه کنیم


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز همه نگاه ها به حضور مردم در انتخابات 28 خرداد است، لذا همه باید همچون یک ستاد انتخاباتی دیگران را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز همه نگاه ها به حضور مردم در انتخابات 28 خرداد است، لذا همه باید همچون یک ستاد انتخاباتی دیگران را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم.

سردار بهمن ریحانی در آیین افتتاحیه قرارگاه شهید سلیم قنبری - شهید شاخص بسیج حقوقدانان سراسر کشور در سال 1400 - در کرمانشاه از انتخابات به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی یاد کرد و افزود: به هیچ عنوان نباید به انتخابات به عنوان یک رقابت حزبی و سیاسی معمولی نگاه کنیم، چون انتخابات نه یک رقابت عادی سیاسی، بلکه یک رزمایش بزرگ ملی است.

ریحانی اضافه کرد: امروز همه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در تلاشند تا هر طور شده نگذارند ملت ایران پای صندوق های رای حاضر شوند، در حالیکه همه عزت نظام به حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی و در صدر آنها شرکت در انتخابات است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امروز بهترین عمل صالح حضور پرشور در انتخابات است، گفت: امام خمینی(ره) حفظ نظام را از اوجب واجبات می دانستند، چون اگر نظام نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به انتخابات به عنوان یک رقابت حزبی و سیاسی معمولی نگاه کنیم

نباید به انتخابات به عنوان یک رقابت حزبی و سیاسی معمولی نگاه کنیم