مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-13سياسي

ناامیدی اصلاح طلبان از همتی و مهرعلیزاده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ترکیب نهایی کاندیدا های انتخابات ریاست جمهوری حاکی از این بود که اصلاح طلبان دو گزینه را برای ورود به عرصه انتخابات در دست دارند؛ - اصلاح طلبان از عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده ناامید شده و به همین دلیل به دنبال عدم حمایت از کاندیدا های اصلاح طلب در انتخابات و نهایتا مظلوم نمایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ترکیب نهایی کاندیدا های انتخابات ریاست جمهوری حاکی از این بود که اصلاح طلبان دو گزینه را برای ورود به عرصه انتخابات در دست دارند؛ محسن مهرعلیزاده معاون رییس دولت اصلاحات و استاندار دولت روحانی و عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی دولت روحانی و فرد نزدیک به حزب کارگزاران سازندگی.

اگرچه اصلاح طلبان پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، وانمود کردند که دست شان خالی مانده است، امّا محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی، در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و مناظره نخست نامزد ها با اتخاذ مواضع رادیکال و اصلاح طلبانه، خود را نزدیک به این طیف سیاسی نشان دادند.

اصلاح طلبانی نظیر علی تاجرنیا به پشتیبانی از محسن مهرعلیزاده برخاستند و حزب کارگزاران و طیفی از جوانان اصلاح طلب، کمپین هایی را در حمایت از عبدالناصر همتی کلید زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدی اصلاح طلبان از همتی و مهرعلیزاده

ناامیدی اصلاح طلبان از همتی و مهرعلیزاده