مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-13سياسي

عراقچی: هنوز مسائل فنی زیادی برای رسیدن به توافق وجود دارد


معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در خصوص روند پیشرفت مذاکرات «وین» درباره برجام گفت که برای رسیدن به توافق نهایی هنوز موارد فنی زیادی وجود دارد که باید حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رییس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین روز گذشته (شنبه) در گفت وگو با شبکه پرس تی وی تصریح کرد که طرف های مذاکره کننده در خصوص ) از طرف دیگر، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین نیز با تأیید اظهارت عراقچی گفت: کاملا موافقم که نمی توان در روزهای آینده، انتظار نهایی شدن مذاکرات وین را داشت .

وی همچنین توضیح داد: همچنین مشخص است که ما نمی توانیم تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران (18 ژوئن) پیش نویس سند نهایی [مذاکرات وین] را مرتب و تکمیل کنیم .

با این حال، این دیپلمات روس با ابراز خوشبینی در خصوص روند مذاکرات گفت که با تمام اوصاف، توافق در مذکرات وین در دسترس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دور قبلی این مذاکرات (دور پنجم) از چهارم تا 12 خرداد ماه در وین برگزار شد و پس از آن هیأت ها برای مشورت های بیشتر و تنفس به پایتخت ها بازگشتند و دور جدید این مذاکرات روز شنبه 22 خرداد در وین مجددا از سرگرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: هنوز مسائل فنی زیادی برای رسیدن به توافق وجود دارد

عراقچی: هنوز مسائل فنی زیادی برای رسیدن به توافق وجود دارد